Consult aan huis
Heb je hulp nodig bij het organiseren, opruimen en/of restylen?
Maar heb je geen tijd om het zelf te doen of weet je niet waar te beginnen?
Dan biedt Bianca Organiseert verschillende 1 op 1 persoonlijke organisatiepakketten aan.
Zo ga ik je helpen rust te creëren
Tijdens de sessie bespreken we je opruim obstakels en krijg je van mij tips & tricks over opruimen en opgeruimd houden van je woning.
Na onze laatste sessie ontvang je van mij een verslag met wat we hebben gedaan, voor & na foto’s en tips & tricks om het zo te houden.
Welk pakket je ook kiest, we doorlopen samen altijd deze 4 fases:
Wat is jouw verhaal?
En waar kan ik je mee helpen? Samen bedenken we een plan van aanpak die bij jouw wensen past. Ik geloof erin dat iedere klant een ander verhaal heeft. Daarom is een persoonlijke aanpak voor mij belangrijk.
Samen zetten we de schouders eronder, of, als je wilt, ga ik voor jou aan de slag. We gaan sorteren, organiseren en eventueel inkopen, creëren en stylen. We zorgen voor niet alleen een overzichtelijk, maar een mooi, gestyled resultaat.
Na afloop bekijken we samen of alles naar wens is. Na 2 weken neem ik nog een keer contact met je op, om zeker te weten dat je nog steeds blij bent met het resultaat. En zo niet, dan kijk ik gerust nog een keer met je wat we daaraan kunnen doen.
Na de laatste sessie van mij een DIY-plan voor blijvend resultaat. En dan is het tijd om te genieten! Jij van je opgeruimde, gezellige, fijne huis, de rust en ik omdat de missie is geslaagd!
Wat ben ik blij dat ik Bianca heb ingeschakeld. De rust in mijn hoofd is wedergekeerd
– Lieve Bianca bedankt!
Get Starterd
1 sessie van 5 uur-
Meerdere en/of overvolle kledingkasten hebt die je grondig wilt opruimen en optimaal wilt inrichten.
-
Je hele keuken wil organiseren en structureren, zodat je overzicht hebt van wat je hebt en makkelijk overal bij kan
-
Het speelgoed van de kinderen wil aanpakken en op een praktischere manier wil organiseren.
-
Bij het inrichten en organiseren van een babykamer
-
Je werkplek en of administratie wil opruimen en organiseren, zodat je effectiever en efficiënter kunt werken
Hands On
2 sessies van 5 uur-
Meerdere of grotere kamers/ruimtes in je huis wil herorganiseren.
-
Een zolder of garage hebt die je wil aanpakken.
-
Je woning verkoop klaar wil maken en alvast wat 'lichter' voor de verhuizing je wil voorbereiden op je verhuizing/verbouwing, zodat je alleen hoeft in te pakken wat je mee wilt nemen.
-
Na je verhuizing/verbouwing je nieuwe interieur binnen no-time georganiseerd en gestructureerd wil hebben.
All the Way
3 sessies van 5 uur-
Je hele huis of een groot deel daarvan wil opruimen, organiseren en/of restylen.
-
Vóór je verhuizing/verbouwing wil beginnen met het opruimen van je huis, zodat je alleen hoeft in te pakken wat je mee wilt nemen én na je verhuizing/verbouwing je nieuwe interieur binnen no-time georganiseerd en gestructureerd wil hebben.
Alle pakketten zijn inclusief:
• Inclusief BTW
• Gratis kennismakingsgesprek van 1 uur.
• Tot vier weken na de (laatste) sessie support per telefoon of e-mail.
• Meenemen van spullen voor donatie.
• Prijs is excl. reiskosten en parkeerkosten (tot 25 km enkele reis )
Heb je nog vragen na het lezen van de pakketten, schroom dan niet om contact op te nemen!
* Het aantal benodigde uren is afhankelijk van de grootte van het huis/de op te ruimen ruimte, het aantal bezittingen en hoeveel input je er zelf in steekt. Bij de eerste sessie zal hier een inschatting van gemaakt worden. De prijs kan dus variëren wanneer er meer of minder uren nodig blijken te zijn.
Veelgestelde vragen
Voor een enkele reisafstand van meer dan 25 kilometer breng ik €0,25 cent per extra gereden kilometer in rekening. Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.
Mijn werkgebied bevindt zich voornamelijk in Noord en Zuid-Holland en Brabant. Maar wil je dolgraag mijn hulp inschakelen en ben je niet woonachtig in deze provincies schroom dan niet op contact op te nemen. Voor alles is een oplossing!
Dat hangt af van de hoeveelheid spullen, de omvang van de ruimte en jouw wensen. Belangrijk hierbij ook is de beslissingsfactor. Wat hou ik wel en wat kan weg. Als je meer moeite hebt met loslaten zal het proces wat meer tijd in beslag nemen en dit kan van invloed zijn op het benodigde aantal uren. De gemiddelde tijd die gerekend kan worden per ruimte of kast zal tussen de 4 en 8 uur liggen.
Dat hangt ervan af welke keuze daarin gemaakt is tijdens het gratis intakegesprek. Als jij ervoor kiest om het opruimproces samen met mij aan te gaan dan doen wij het ook echt samen van begin tot het einde. Kies jij ervoor om mij de transformatie te laten doen van jouw kast of ruimte dan is het alleen belangrijk dat jij bij stap 1, het sorteren aanwezig bent. Zodat ik precies weet wat jij wilt houden en wat er weg kan.
Mochten er organizing materialen nodig zijn dan kan ik deze voor jouw aanschaffen. Hiervoor reken ik alleen de uren voor het halen van de benodigde materialen. De materialen zelf reken ik 1 op 1 door. Wil jij de materialen zelf aanschaven dan kan dat uiteraard ook. Voor wat er nodig en gewenst is zal ik dan een lijst opstellen en doorgeven waar deze aangeschaft kunnen worden.
Voor mijn diensten geldt een vooruitbetaling van 50% op de goedgekeurde offerte. Hiermee kan de afspraak ingepland worden en ben jij zeker van dat de afgesproken afspraak staat.
Aan het einde ontvang je een factuur van de overige 50% kosten, kosten voor eventueel aangeschafte organizing materialen en eventueel extra afgenomen uren.
Betaling dient plaats te vinden binnen 14 dagen na ontvangst factuur.
Wat klanten over mij zeggen



